Biblia-olvasó kalauz
Reggeli dícséret a mai napra
“"A hideg miatt nem szánt a rest; de ha majd aratni akar, nem lesz mit."”
Péld 20:4

Archív hírek

» Gyerek-Expo képzés (2009.04.03)

Táplálkozás szekció10 osztályból 250 gyerek járta végig a 8 expo szekciót Pécelen, a Szemere Pál Általános Iskolában, 2009. március 28-án.

A programot az unió Egészségügyi Szolgálatok Osztálya szervezete, mely egyben élő képzést jelentett a mintegy 30 gyülekezetből érkező egészségnevelő és pedagógus részére. 

A „megfigyelők” megkapták a foglalkozások forgatókönyvét, így nyomon követhették a szekciók eseményeit. A gyerekek nagy érdeklődéssel fogadták a kreatív, játékos egészségnevelést, a pedagógusok visszajelzését pedig Vanyekné Holló Csilla aligazgató tolmácsolta. Az előadóknak Gyüre Pál iskolaigazgató köszönte meg a színvonalas szakmai munkát.

Bizalom szekcióA Péceli Misszió tagjai – köztük 15 gyerek – segítették az előadókat (Dr. Bozó Zsuzsanna, Dr. Hella Zoltán, Csarnai Mariann, Csomor Csaba, Egyed Gabriella, Szabó Zsoltné, Szűcs Csaba, Madaras-Ősz Emese) a szekciók lebonyolításában.

Délután az unióközpontban istentisztelettel és képzési alkalommal folytatódott a program, Ősz-Farkas Ernő ESzO osztályvezető előadásával.  

Délutáni képzésA képzésben résztvevők pályázhatnak a saját körzetükben tartandó iskolai expók költségeire, amennyiben a programok 2009. szeptember 30-ig megvalósulnak. A körzeti előadói csapat felkészítését az a DVD is segítheti, melyet a REK készített az expóról.

 
ESzO

<<
» Ige, kotta és recept (2009.05.15)
» Ép testben ép lélek (2009.05.15)
» Igehirdetők képzése (2009.04.24)
» Kövesd a Bibliát! (2009.04.17)
Hetednapi Adventista Egyház



     
    van_remeny_kicsi.jpg
     
    jezus7banner.jpg
     
    Bibliaolvasó
     
    remenytv.jpg
     
    mp4.jpg
     
    kutasdabibliat.jpg

     

    Hírlevél a Hetednapi Adventista Egyház tagjai számára
    Feliratkozás a DET hírhálóra
      © Copyright 2025 Hetednapi Adventista Egyház, Dunamelléki Egyházterület       Created by Kreativonline.hu Oldal teteje ↑